
REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ
B2B.SUPRABIKE.PL
ROZDZIAŁ I
INFORMACJE OGÓLNE
§ 1
Wstęp
-
Hurtownia internetowa dostępna pod adresem elektronicznym https://b2b.suprabike.pl/ prowadzona jest przez Sebastian Kruczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sebastian Kruczyński „supraBIKE” wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres miejsca wykonywania działalności: Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno, NIP: 869-191-09-20, REGON: 121427940, nr telefonu: + 48 693 963 000, adres poczty elektronicznej: [email protected]
-
Niniejszy regulamin reguluje szczegółowe zasady współpracy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów Unii Europejskiej.
-
Definicje pojęć:
-
Hurtownia – hurtownia internetowa dostępna pod adresem elektronicznym https://b2b.suprabike.pl/
-
Konto – konto Klienta w Hurtowni, pozwalające na korzystanie przez Klienta z dodatkowych usług. W ramach Konta, przechowywane są dane adresowe podane przez Klienta umożliwiające realizację dostawy zamawianych produktów, dostęp do historii zamówień oraz dostęp do innych usług.
-
Klient/Zamawiający – przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
-
Punkt sprzedaży – punkt sprzedaży prowadzony przez Sprzedawcę dla zamówień z opcją odbioru osobistego pod adresem: Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno.
-
Sprzedawca/Usługodawca – Sebastian Kruczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sebastian Kruczyński „supraBIKE” wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres stałego miejsca wykonywania działalności: Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno, NIP: 869-191-09-20, REGON: 121427940, numer telefonu: 693 963 000, adres poczty elektronicznej: [email protected]
-
Towar – rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży zawierana na odległość między Klientem a Sprzedawcą, na zasadach określonych w regulaminie.
-
Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie dotyczą tylko i wyłącznie Klientów nabywających Towary w Hurtowni internetowej w celu dalszej odsprzedaży, tj. związanej bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą (we wpisie REGON konieczna klasyfikacja PDK 45.40.Z). Oznacza to, iż Sprzedawca współpracuje tylko i wyłącznie z podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą, nabywającymi Towary w Hurtowni w celu dalszej odsprzedaży. Zamówienia mające charakter prywatny nie będą przyjmowane do realizacji.
ROZDZIAŁ II
RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 2
Usługi świadczone drogą elektroniczną
-
Usługa „Dodaj do przechowalni” dostępna dla Klientów posiadających Konto w Hurtowni, pozwala na dodanie Towaru do przechowalni. Aby skorzystać z usługi należy uzyskać dostęp do Konta, wybrać określony Towar i kliknąć na przycisk „Dodaj do przechowalni”. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
-
Usługa „Odzyskaj hasło” umożliwia Klientowi wygenerowanie nowego hasła do Konta poprzez zakładkę „Logowanie/Nie pamiętasz hasła”, po wpisaniu adresu e-mail oraz kliknięciu na przycisk „Zmień hasło”. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
-
Usługa „Poleć znajomemu” umożliwia Klientowi polecenie Towaru dostępnego w ofercie Hurtowni innej osobie. Aby polecić Towar należy na karcie Towaru kliknąć na przycisk „Poleć znajomemu”, następnie należy podać adres e-mail nadawcy, adres e-mail odbiorcy oraz kliknąć na przycisk „Wyślij”. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
-
Usługa „Powiadom o dostępności” – umożliwia Klientowi zainteresowanemu danym Towarem, który ma status „Powiadom o dostępności”, uzyskania informacji o dostępności Towaru. W celu skorzystania z usługi należy na karcie Towaru, który jest niedostępny, kliknąć na przycisk „Powiadom o dostępności”, następnie należy podać adres e-mail oraz kliknąć na przycisk „Zapisz się”. Powiadomienie o dostępności Towaru zostanie wysłane na adres e-mail Klienta, w momencie gdy Towar będzie dostępny w ofercie Sprzedawcy. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
-
Usługa „Wyszukiwanie” usługa umożliwiająca wyszukiwanie treści poprzez dedykowane okienko „Szukaj”, dostępne na stronie Hurtowni. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
-
Usługa „Wyślij zapytanie” dostępna dla Klientów mających dostęp do Hurtowni, umożliwiająca wysyłanie zapytań do Sprzedawcy. Aby skorzystać z usługi należy kliknąć na zakładkę „Wyślij zapytanie”, następnie należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, określić temat zapytania, zredagować treść zapytania oraz kliknąć na przycisk „Wyślij”. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
-
Usługa „Zapytaj o produkt” dostępna dla Klientów, zainteresowanych ofertą Sprzedawcy. Aby skorzystać z usługi należy wybrać Towar, kliknąć na przycisk „Zapytaj o produkt”, następnie należy podać imię, adres e-mail, wpisać treść pytania oraz kliknąć na przycisk „Wyślij”. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
ROZDZIAŁ III
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 3
Warunki techniczne
-
Warunkiem korzystania z usług Hurtowni jest:
-
posiadanie komputera, laptopa lub innego urządzenia z dostępem do Internetu,
-
posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail),
-
przeglądarka internetowa: Mozilla FireFox, Microsoft Edge, Google Chrome, Opera, Safari lub inna dostępna przeglądarka internetowa w wersji z ostatnich 12 miesięcy,
-
udostępnienie w przeglądarce obsługi plików cookies oraz appletów JavaScript,
-
zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024 x 768 pikseli lub wyższa.
-
W przypadku korespondencji otrzymywanej za pośrednictwem poczty elektronicznej niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty e-mail, natomiast w przypadku załączników dostarczanych wraz z pocztą e-mail, programu obsługującego pliki danego typu w szczególności: pdf, doc, docx.
-
Klient korzystający ze strony Hurtowni zobowiązany jest do:
-
korzystania ze strony zgodnie z jej przeznaczeniem oraz powstrzymywania się od dostarczania treści o charakterze bezprawnym,
-
korzystania z wszelkich treści dostępnych w ramach strony wyłącznie na własny użytek,
-
niepodejmowania działań naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjętych norm społecznych lub godzących w dobre obyczaje,
-
niepodejmowania działań o charakterze programistycznym, hackerskim, w tym w celu dokonania jakichkolwiek zmian w kodzie źródłowym strony Hurtowni.
-
Z uwagi na fakt, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się ze szczególnym zagrożeniem, jakie występuje przy korzystaniu z sieci Internet, Klient winien stosować odpowiednie oprogramowanie mające na celu stworzenie odpowiednich zabezpieczeń, w szczególności używać aktualizowanych na bieżąco programów antywirusowych, oraz zapór sieciowych – firewall.
-
Usługodawca oświadcza, iż wykorzystuje do świadczenia usługi drogą elektroniczną mechanizm plików cookies. Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zostały podane w zakładce „Polityka prywatności”.
ROZDZIAŁ IV
INFORMACJE O SZCZEGÓLNYCH ZAGROŻENIACH ZWIĄZANYCH Z KORZYSTANIEM PRZEZ KLIENTÓW Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ USŁUGODAWCĘ
§ 4
Informacja o zagrożeniach
-
Usługodawca zwraca szczególną uwagę, iż świadczenie usług drogą elektroniczną wiąże się z zagrożeniem po stronie Klienta, jako użytkownika korzystającego z sieci Internet.
-
Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą:
-
złośliwe oprogramowanie – to różnego rodzaju aplikacje lub skrypty wywołujące szkodliwe lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, takie jak wirusy, robaki, trojany,
-
programy szpiegujące – to programy śledzące działania Klienta, które gromadzą informacje o Kliencie i przesyłają je autorowi programu,
-
włamania do systemu Klienta z użyciem narzędzi hackerskich,
-
wyłudzanie poufnych informacji np. haseł przez podszywanie się pod inną osobę,
-
spam – to niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców, często zawierające treści o charakterze reklamowym,
-
krypto analiza – to możliwość wykrycia luki systemu kryptograficznego w celu umożliwienia jego złamania lub obejścia.
-
Klient, aby uniknąć powyższych zagrożeń, powinien zainstalować na komputerze lub urządzeniu za pomocą, którego łączy się z siecią Internet, program antywirusowy. Program powinien być stale aktualizowany. Dodatkowo zaleca się, aby Klient korzystający z usług świadczonych drogą elektroniczną posiadał uruchomioną zaporę systemową (Firewall), nie otwierał załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia, a także przeprowadzał regularne skanowanie całego systemu programem antywirusowym.
-
Wszelkie nietypowe sygnały funkcjonowania strony Hurtowni, w szczególności inny wygląd strony Hurtowni, niespotykane dotąd komunikaty, wiadomości, obrazy, itp. bez uprzedniej wiadomości wystosowanej przez Usługodawcę do Klientów co do możliwości wystąpienia takich incydentów, mogą oznaczać próbę bezprawnego działania podmiotów trzecich. W takich okolicznościach Usługodawca zaleca niezwłoczne przerwanie korzystania ze strony Hurtowni i zawiadomienie o zaistniałym fakcie Usługodawcę.
ROZDZIAŁ V
WARUNKI ZAWARCIA I ROZWIĄZANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ POLEGAJĄCEJ NA PROWADZENIU KONTA
§ 5
Rejestracja Konta
-
W celu dokonania rejestracji Konta należy wypełnić formularz rejestracji, dostępny na stronie Hurtowni. Rejestracja konta jest bezpłatna i nie zobowiązuje do dokonania zakupu, umożliwia zapoznawanie się z pełnym asortymentem i cenami.
-
Rejestracja Konta wymaga dokonania następujących czynności:
-
kliknąć na zakładkę „Rejestracja”,
-
podać adres e-mail, imię, nazwisko, nr telefonu, ustalić hasło,
-
podać dane adresowe: nazwa firmy, NIP, adres korespondencyjny,
-
zapoznać się z treścią regulaminu i potwierdzić zapoznanie z regulaminem.
-
Po wykonaniu powyższych czynności, należy kliknąć na przycisk „Rejestracja”. Po weryfikacji przesłanych danych, Sprzedawca przesyła drogą elektroniczną potwierdzenie aktywacji Konta, co jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotyczącej prowadzenia Konta.
-
W ramach Konta, Klient ma dostęp do pełnej oferty w Hurtowni jak i możliwość składania zamówień. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta, zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
-
Klient ma prawo do dokonywania zmian danych, które podał podczas rejestracji Konta. W tym celu powinien zalogować się do Konta a następnie dokonać modyfikacji danych w zakładce „Moje Konto”. Modyfikacja i korygowanie danych możliwa jest również drogą elektroniczną na adres: [email protected] oraz telefonicznie pod numerem: +48 693 963 000.
§ 6
Rozwiązanie umowy dotyczącej prowadzenia Konta
-
Umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotyczącą prowadzenia Konta może wypowiedzieć Klient w każdym czasie bez podawania przyczyny poprzez przesłanie stosownego oświadczenia woli w formie elektronicznej na adres: [email protected]. Umowa wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu chyba, że Strony ustalą krótszy termin wypowiedzenia.
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotyczącą prowadzenia Konta poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia woli na adres e-mail podany podczas rejestracji Konta w przypadku:
-
zmiany obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na możliwość świadczenia usługi dotyczącej prowadzenia Konta,
-
naruszenia przez Klienta postanowień regulaminu, jak również korzystania przez Klienta z Hurtowni w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego,
-
zamknięcia Hurtowni internetowej.
-
Umowa wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia Klientowi oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
ROZDZIAŁ VI
ZAMÓWIENIA
§ 7
Składanie zamówień
-
Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Hurtowni internetowej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
-
W celu złożenia zamówienia należy w pierwszej kolejności uzyskać dostęp do Konta, następnie należy skompletować zamówienie wybierając Towar, określając jego ilość, dokonać wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy. W celu przesłania zamówienia Sprzedawcy, należy kliknąć na przycisk umożliwiający złożenie zamówienia.
-
Przy każdym Towarze podana jest cena, jaka obowiązuje w Hurtowni. Jest ona wyłącznie informacją handlową i nie jest ofertą w rozumieniu art. 66§1 Kodeksu Cywilnego. W Hurtowni nie ma wymogu minimalnych zamówień jak i wymogu cen minimalnych dla realizacji sprzedaży.
-
Ceny na stronie Hurtowni dotyczą pojedynczego Towaru i nie obejmują kosztów dostawy. Do ceny zamówienia, należy doliczyć koszt dostawy. Przy zamówieniach powyżej 500,00 zł netto, koszt dostawy wynosi 0,00 zł (tylko w przypadku zamówień realizowanych na terytorium RP). W przypadku dostawy Towaru w kilku partiach, Zamawiający pokrywa koszty dostawy każdej partii Towaru, wg cennika obowiązującego w Hurtowni.
-
Dla Hurtowni wiążący jest adres podany przy rejestracji Konta. Zamawiający ma prawo dokonywania zmian adresu dostawy po zalogowaniu do Konta w zakładce „Moje Konto”.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Towarów do oferty Hurtowni, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie Hurtowni, bądź wprowadzania w nich zmian.
-
Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego Towaru po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem + 48 693 963 000 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]. Towar można odebrać pod adresem: Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno.
§ 8
Realizacja zamówień
-
Zamówienia realizowane są w terminie do 2 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od czasu potrzebnego na skompletowanie wszystkich Towarów z zamówienia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zostało złożone zamówienie.
-
W przypadku szczególnie dużych zamówień, termin dostawy zamówionych Towarów może ulec przesunięciu w czasie, o czym Zamawiający zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
-
Kolejność realizacji zamówień jest uzależniona od terminu dokonania wpłaty. W pierwszej kolejności realizowane są zamówienia opłacone.
-
Sprzedawca udostępnia możliwość płatności przelewem z odroczonym terminem płatności w następujących przypadkach:
-
od trzeciego złożonego zamówienia (pierwsze dwa zamówienia opłacone przelewem lub za pobraniem),
-
dla Klientów terminowo regulujących wystawione faktury VAT,
-
dla Klientów z dostawą towaru na terytorium RP.
-
Sprzedawca przesyła Zamawiającemu drogą elektroniczną powiadomienie zawierające numer faktury do opłacenia. W tytule przelewu należy wpisać numer faktury. Po otrzymaniu płatności, Sprzedawca realizuje dostawę Towaru. W przypadku wybrania przez Zamawiającego wysyłki za pobraniem, zamówienie realizowane jest od razu.
-
W przypadku niedostępności części Towarów objętych zamówieniem, Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie. W takim wypadku Zamawiający podejmuje decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy brakujące części zostaną zastąpione innymi lub też czy zamówienie ma być w całości anulowane.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niezrealizowana zamówienia w przypadku, gdy Zamawiający nie ureguluje należności wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie wskazanym na fakturze VAT lub fakturze proformie dostarczonej Zamawiającemu w formie elektronicznej.
-
Sprzedawca dostarcza Towar za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
-
W przypadku realizacji dostawy poza granice RP, koszt dostawy wyceniany jest indywidualnie przez Sprzedawcę dla każdego złożonego zamówienia. Podczas składania zamówienia system Sklepu będzie automatycznie naliczał koszt dostawy dla przesyłek zagranicznych dla poniżej wymienionych krajów doręczenia: Słowacja, Czechy, Węgry, Niemcy.
-
W przypadku wysyłki Towaru do Zamawiającego za pośrednictwem przewoźnika, Zamawiający zobowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie przesyłki, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
-
W przypadku zamówienia Towaru i nie odebrania przesyłki przez Zamawiającego, koszty dostawy i jej zwrotu do Sprzedawcy ponosi Zamawiający. Po otrzymaniu nieodebranej przesyłki Sprzedawca poinformuje Zamawiającego drogą mailową o wysokości poniesionych kosztów, które Zamawiający zobowiązany jest uiścić na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni na podstawie wystawionej faktury VAT.
-
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi, przechodzą na Zamawiającego korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. W takim wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia do przewozu aż do momentu wydania go Zamawiającemu jak również za opóźnienie w dostawie przesyłki.
-
W przypadku nie uiszczenia należnej kwoty na rzecz Sprzedawcy, zaległość zostanie przekazana do ściągnięcia firmie windykacyjnej.
§ 9
Płatność za Towar
-
Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności:
-
płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
-
płatności przy odbiorze mogą być uregulowane:
-
w przypadku odbioru zamówienia w Punkcie sprzedaży, płatność następuje gotówką,
-
w przypadku dostawy Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, płatność następuje gotówką do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki (system płatności dostępny tylko dla zamówień z dostawą na terenie RP).
-
Zamawiający winien dokonać płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania faktury VAT. Za moment dokonania zapłaty ceny wynikającej z faktury VAT, uważa się moment uznania wpływu na rachunek bankowy Sprzedawcy.
-
Płatność przelewem następuje na podany poniżej rachunek bankowy Sprzedawcy:
-
Bank Pekao S.A.: 10 1240 5208 1111 0011 4728 9343 – dla płatności w walucie PLN,
-
Bank Pekao S.A.: PL52 1240 5208 1978 0011 4728 9372, Swift: PKOPPLPW – dla płatności w walucie EURO.
-
Zamawiający, który wybrał formę płatności za pobraniem a nie odebrał przesyłki z Towarem, przy kolejnym zamówieniu, ma jedynie możliwość dokonania przedpłaty przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. W takim wypadku forma płatności za pobraniem jest niedostępna.
ROZDZIAŁ VII
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
§ 10
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem strony internetowej Hurtowni, poprzez którą są składane zamówienia, można zgłaszać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: [email protected] a także w formie pisemnej na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno.
-
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwa firmy, adresu e-mail, opis problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji, sposobu dostarczenia odpowiedzi na reklamację (korespondencyjnie lub elektronicznie). Informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią ułatwienie przy rozpatrywaniu reklamacji przez Usługodawcę. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając stosowną odpowiedź zgodnie z wybranym przez Klienta sposobem.
§ 11
Rękojmia
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).
§ 12
Gwarancja
-
Wszystkie Towary sprzedawane przez Sprzedawcę objęte są gwarancją Producenta. Klient odsyła Towar w ramach gwarancji do Sprzedawcy na własny koszt na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno. Sprzedawca przekazuje Towar do Producenta. Czas rozpatrywania reklamacji zależny jest wyłącznie od Producenta. Szczegóły gwarancji dla poszczególnych produktów dostępne są w kartach gwarancyjnych lub na stronach internetowych Producenta.
-
W przypadku wysyłki Towaru w ramach gwarancji, prosimy o dokładne i bezpieczne zabezpieczenie Towaru, tak by Towar dotarł do Sprzedawcy nieuszkodzony.
ROZDZIAŁ VIII
DANE OSOBOWE, POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 13
Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych jest Sebastian Kruczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres stałego miejsca wykonywania działalności (adres do doręczeń): Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno, NIP: 869-191-09-20, REGON: 121427940.
-
Z Administratorem danych można skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: [email protected] oraz pisemnie na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno.
-
Administrator danych oświadcza, iż posiada niezbędne systemy informatyczne i stosuje odpowiednie procedury zapewniające ochronę przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich do danych osobowych zgodnie z wymogami RODO.
-
Administrator danych przetwarza dane w następujących celach:
-
wykonania umowy o współpracy oraz świadczenia usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-
prowadzenia dokumentacji księgowej w tym wystawiania faktur (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
-
ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
w celu związanego z wykonaniem umowy o współpracy, prowadzenia Konta, umowy sprzedaży, zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, nazwa przedsiębiorcy, numer NIP, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu,
-
dla celu prowadzenia ksiąg rachunkowych zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres dostawy, nazwa przedsiębiorcy, numer NIP,
-
dla celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, nazwa przedsiębiorcy, numer NIP, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu.
-
Podanie danych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadkach może być konieczne. Konieczność podania danych występuje w następujących przypadkach:
-
zawierania umów z Administratorem. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi dotyczącej prowadzenia Konta skutkuje brakiem możliwości zawarcia ww. umów. W takiej sytuacji podanie danych osobowych jest wymogiem umownym,
-
z uwagi na obowiązki ustawowe Administratora tj. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora danych obowiązek przetwarzania danych osobowych. Takim obowiązkiem jest przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia ksiąg rachunkowych. W przypadku niepodania danych osobowych skutkować to będzie niewykonaniem powyższych obowiązków.
-
Administrator danych udostępnia dane osobowe Klientów w następujących przypadkach:
-
firmom przewozowym realizującym przesyłki na zlecenie Administratora,
-
bankom w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń,
-
organom państwowym, w szczególności Policji, Prokuraturze, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
-
Ponadto dane osobowe Klientów mogą być ujawnione podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług na rzecz Administratora takich jak podmiot świadczący usługi informatyczne, usługę hostingu, a także podmiot świadczący usługi księgowe.
-
Administrator danych przechowuje dane osobowe przez okres, który jest uzależniony od celu, w jakim są przetwarzane. Dla przetwarzanych danych okres ten przedstawia się następująco:
-
dla celu związanego z wysyłką informacji handlowej, dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu,
-
dla celu związanego z wykonaniem umowy, dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy,
-
dla celu prowadzenia ksiąg rachunkowych, dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych,
-
dla celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, dane przechowywane są przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeks Cywilny.
-
Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
-
dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
-
do otrzymywania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
-
do sprostowania (art. 16 RODO),
-
do usunięcia danych (art. 17 RODO),
-
do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
-
do przenoszenia danych (art. 20 RODO),
-
do sprzeciwu (art. 21 RODO),
-
do cofnięcia zgody w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny w przypadku, gdy dana osoba wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
-
W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się z Administratorem danych i poinformować go, z którego prawa oraz w jakim zakresie chce skorzystać. Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected] lub pisemnie na adres: Sebastian Kruczyński „supraBIKE”, Wola Dębińska 155, 32 – 852 Dębno.
-
Jeżeli po otrzymaniu wniosku, Administrator danych nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować osobę składającą wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie, Administrator zwróci się do osoby składającej wniosek o udzielenie dodatkowych informacji.
-
Odpowiedź na zgłoszenie zostanie udzielona w ciągu miesiąca od dnia jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje osobę składającą wniosek o przyczynach takiego przedłużenia. Odpowiedź zostanie udzielona na adres e-mail, z którego został wysłany wniosek, a w przypadku wniosków przesłanych w formie pisemnej, odpowiedź zostanie przesłana listem poleconym na adres wskazany przez osobę składającą wniosek, o ile z treści wniosku nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail.
-
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
§ 14
Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061, 1237) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
-
Zdjęcia znajdujące się na stronie Hurtowni stanowią własność Sprzedawcy oraz podmiotów współpracujących z Sprzedawcą. Zdjęcia produktów, nazwy firm i ich loga prezentowane na stronie Hurtowni zostały użyte w celu prezentacji Towarów. Prawa autorskie do tych zdjęć są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie w całości lub części bez zgody Sprzedawcy jest zabronione i podlega ochronie prawnej.
-
Wszystkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umowy kupna – sprzedaży między Sprzedawcą a Zamawiającym będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku porozumienia, spór rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
-
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 08.01.2025 r.
Regulamin obowiązujący od 08-01-2025 - PDF.
Regulaminy archiwalne: